اگه fsb رو دستی ببرم بالا ی چیزی شبیه اورکلاک میشه? اگه بردمش بالا مسلما گرمای بیشتری تولید میشه ممکنه لازم باشه سیستم خنک کننده یا فن یا چیزی مثل این روهم تهیه کنم یا گرماش در اون حد زیاد نمیشه?برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول


Bookmarks